.......amikor valamit megálmodunk, az elménk már készen áll a megvalósításra........

2014. november 13., csütörtök

Kettő

Eltelt egy év és én semmit se tettem,
Egy kicsit aludtam, egy kicsit szerettem...

Valahogy így van a PUF szöveg, már nem emlékszem jól.

Szóval, kijavítom a fejlécet és megírom az idei bejegyzést. Egyúttal megpróbálok visszakeveredni az eredeti témához és tárgyilagossághoz, elvégre ez mégis csak egy hajó felújításának a története. De ha nincs vágy a hajózásra és nincs hajózás, akkor hajóépítésbe sem fog az ember, tehát navigare necesse est.

Igyekszem a szálakat jól vezetni és minden fontos dolgot megemlíteni, de sok minden halmozódott fel az elmúlt időben. Szerencsére a blog még aktuális, a hajót nem gyújtottam be és nem is tervezem. Helyette felveszem a fonalat, ismét.

Tehát. Az idei szezon úgy kezdődött, hogy léghajót csináltam a jolléból, hogy végre lekerüljön a trélerreől, amit már nagyon ideje volt visszaadni. Ehhez viszont valahogy a levegőbe kellet emelni és mivel a műhelyem teteje az Ég, így kellett valami, amire fellógatom. Kötél, állvány, néhány stafni, egy öreg emelő, rengeteg türelem és sok-sok kitartás. Elmondani könnyű, de mivel még nem emelgettem hajókat, ment a matek.

A statika ökölszabálya: Háromszög.Csiribú-csiribá.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése