.......amikor valamit megálmodunk, az elménk már készen áll a megvalósításra........

2013. november 15., péntek

Egy

Elfelejtettem. Na mindegy, elmúlt. Egy éves, elvileg lassan tud majd járni.

Megváltoztatom a a fejléc szövegét, a hajóm hetven, én harminckettő, a blog pedig egy éves.
Soha nem írtam naplót, mindig is lányos dolognak tűnt, olyan pink vagy lila. Baromság, mint annyi minden, amihez ragaszkodtam. Persze nem kell mindent kidobálni, mert a sok kacat között ott van az néhány dolog is, amire szükség lehet.

Sok mindent tanultam meg a hajómtól, ami közel sincs még készen. Az, hogy foglalkoztat, sok lényegesre világít rá az életemben, hogy mit miért csinálok, vagy csinálunk. Motiváció? Szeretet.

Szeretem ezt az életet és ezt a világot. Szeretni nem azt jelenti, hogy betegesen ragaszkodsz, inkább felelősséget. Ugyanis a kezünkbe van lerakva, hogy mi fog történni. Én a magam részéről megyek tovább, és csak a következő lépés érdekel. Van már egy hajóm, és tudom, hogy merre menjek. Jó szelet kívánok még, de csak azért, mert évente egyszer lehet.

Bernard Moitessier. Jól beszél, érdemes rá odafigyelni. Nagyon is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése